Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » MACAROANE CU BRANZA - VARIANTA VEGETARIANA

MACAROANE CU BRANZA - VARIANTA VEGETARIANA

Articol de Unknown in 30 septembrie 2015 | 13:56


Dar cine spune că dacă eşti vegan sau vegetarian nu te poţi bucura de gustul macaroanelor cu brânză? Macaroanele cu brânză, varianta vegetariană sunt de-a dreptul delicioase şi atât de uşor de ralizat.

Iată cum am procedat eu:

Am curăţat cartoful şi l-am tăiat în patru, apoi l-am spălat bine şi l-am pus la fiert în apă cu sare pentru 2 minute timp în care am făcut aceleaşi operaţiuni cu morcovul care a stat la fiert 4 minute . Ceapa am tăiat-o în jumătate şi am curăţat-o lăsând-o încă 7 minute pe foc împreună cu restul legumelor.

Pentru macaroane cu brânză, varianta vegetariană am pus în vasul mixerului de mână nucile caju, puţină apă în care au fiert legumele şi, implicit bunătăţile fierte şi am amestecat cu grijă pentru 2 minute până în momentul în care toate aromele s-au contopit şi sosul de "brânză" s-a format având o culoare foarte frumoasă. Am asezonat şi am aşteptat să fiarbă, separat, macaroanele pe care le pusesem deja.
După ce le-am scus şi le-am clătit rapid sub apă rece am pus peste ele sosul şi iată: macaroane cu brânză, varianat vegetariană, chiar mai bune decât cele obişnuite!


Lista de ingrediente:

- un cartof mare sau doi de dimensiune medie tăiaţi în câte patru bucăţi
- un morcov de dimensiune medie tăiat, şi el, în patru
- o ceapă de dimensiune medie sau 1/2 ceapă mare albă
- sare şi piper după gust
- macaroanele dvs preferate

POFTĂ BUNĂ!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu