Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » ROSII COAPTE CU USTUROI SI CIMBRU

ROSII COAPTE CU USTUROI SI CIMBRU

Articol de Unknown in 29 septembrie 2015 | 13:58


O reţetă simplă pentru un mic dejun de vis, dar pretabilă şi pentru o cină uşoară în care aromele îmbată papilele gustative?
Iată că există! Roşii coapte cu usturoi şi cimbru!

Ceva mai simplu nu puteţi pregăti!

Iată cum am procedat eu:

Am tăiat roşiile pe orizontală în câte două bucăţi fiecare şi am presărat puţină sare. Am tocat usturoiul şi mi-am pregătit rămurele de cimbru. Din păcate nu am avut decât cimbru uscat, dacă aveţi norocul să dispuneţi de cimbru proaspăt sunteţi norocoşi deoarece aroma se intensifică şi gustul este mult mai bun, dar, având în vedere că am folosit cimbru uscat, nu pot spune altceva, decât că, este delicios rezultatul şi aşa!

Am pus roşiile în tavă, am presărat usturoi pe fiecare jumătate şi apoi am scuturat cimbrul. Am dat la cuptor la foc mic, timp de 40 de minute.

Roşiile copate cu usturoi şi cimbru sunt gata în momentul în care devin "veştede" şi încep să-şi lase sucurile!

Lista de ingrediente:
- 3 roşii de dimensiune medie
-  2 căţei de usturoi
- un vârf de cuţit de sare
- 5 rămurele de cimbru

Roşiile coapte cu usturoi şi cimbru se servesc calde, imediat după ce au fost scoase din cuptor!


POFTĂ BUNĂ!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu