Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » PRAJITURA CU PRUNE

PRAJITURA CU PRUNE

Articol de Unknown in 10 noiembrie 2015 | 15:22


Mi s-a întâmplat de multe ori să mi se facă poftă de ceva dulce, făcut în casă şi fie să nu am timpul ori, de ce să ne minţim, cheful necesar preparării unei prăjituri alambicate, fie să nu am ingredientele necesare. De fiecare dată acest tip de prăjitură cu prune m-a salvat; şi unde mai punem că este şi un deliciu absolut!?

Iată cum am procedat:

Am amestecat ouăle cu iaurtul, uleiul şi zahărul până când am obţinut o compoziţie omogenă şi bine închegată.

Telul vă este de mare ajutor în această etapă.


Separat am cernut făina amestecată cu praful de copt şi sarea pe care apoi am adăugat-o peste ingredientele lichide amestecând continuu.


Am turnat totul în tavă, am adăugat prunele spălate, tăiate în jumătate, din care am scos sâmburii şi apoi le-am tăiat peştişor  şi am dat la cuptor pentru 20-25 de minute la 170 de grade. Acest timp depinde însă şi de tipul de cuptor pe care îl aveţi, aşa că, veţi ştii că prăjitura este gata atunci când este rumenă , iar dacă o înţepaţi cu o scobitoare aceasta iese perfect curată.

Am scos-o, am lăsat-o să se răcească puţin apoi am pudrat-o cu zahăr brun, iar după răcirea completă am tăiat-o şi am devorat-o efectiv, căci prăjitura cu prune este un festin la care, cu greu, veţi putea renunţa!


Lista de ingrediente pentru o tavă:
- 2 ouă
- 125 gr iaurt
- 125 gr ulei
- 150 gr zahăr tos
- 300 gr făină
- 10 gr praf de copt
- un vârf de cuţit de sare
- 5 prune spălate şi tăiate "peştişor"

ATENŢIE! Prăjitura cu prune provoacă dependenţă şi veţi repeta această reţetă de multe ori, dacă o încercaţi o dată!

POFTĂ BUNĂ!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu