Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » TAITEI DIN DOVLECEL CU "SARE" DE BACON

TAITEI DIN DOVLECEL CU "SARE" DE BACON

Articol de Unknown in 9 noiembrie 2015 | 13:53



E posibil să vi se pară o prostie. Cum tăiţei din dovlecel cu sare de bacon?
Eu vă spun că este ceva foarte gustos şi se face foarte simplu.

Iată cum am procedat eu:

Am pus în tava acoperită cu hârtie de copt , felii de bacon


şi le-am dat la cuptor, la foc mediu până când acesta a devenit crocant (circa 10 minute la cuptorul meu).

Am scos apoi tava şi, cu grijă, căci este foarte fierbinte, am pus feliile crocante de bacon pe o farfurie lăsându-le să se răcească de tot.


În acest timp am spălat dovlecelul, l-am curăţat de coajă şi l-am transformat în tăiţei. Aici secretele sunt două: fie vă folosiţi de un aparat pentru spiralat legume ( ceea ce am făcut eu, de fapt), fie puteţi să vă folosiţi de cuţit, tăind pe lungime felii subţiri de dovlecel pe care apoi să le transformaţi în "bastonaşe", mai subţiri ca pentru cartofii prăjiţi).


Am pus apă cu puţină sare la fiert , nu săraţi apa foarte tare ,căci, baconul este deja sărat şi riscaţi să nu puteţi mânca, şi, în momentul în care a dat primele clocote, am adăugat tăiţeii de dovlecel. Nu trebuie să stea mai mult de 2 minute la fiert.

I-am scos deci, i-am scurs şi a urmat să asamblez tăiţeii de dovlecel cu sare de bacon, mărunţind baconul care se răcise deja şi aranjând în farfurie tăiţeii fierţi peste care am pus sarea de bacon.


Această sare de bacon poate fi păstrată în borcane pe o perioadă de 6-7 luni, dacă esta mărunţită mai tare şi borcanele sunt închise etanş şi depozitate în loc uscat şi răcoros.

Tăiţeii de dovlecel cu sare de bacon sunt gata!


Lista de ingrediente:
- un dovlecel de dimensiune medie
- un vârf de cuţit de sare
- 5-6 felii de bacon

POFTĂ BUNĂ!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu