Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.

PUI INTREG CONFIAT

Articol de Unknown in 10 decembrie 2015 | 16:50



Când spui "pui confiat" sau "confit de pui" gândul zboară la ceva delicios, dar super sofisticat. Delicios, da, sofisticat, absolut deloc. Am făcut zilele trecute un pui confiat care a ieşit o minunăţie, deloc uscat, ba dimpotrivă zemos şi delicios.

Iată cum am am procedat.

Am masat puiul cu sare şi l-am lăsat 15 minute la frigider să se odihnească înainte de marea probă pe care urmează să o dea.

Am topit într-un ceau untură, dar nu am înfierbântat-o. Am scos puiul şi l-am pus cu totul în ceaunul cu untură lichidă ( dacă nu aveţi untură merge şi ulei, doar că untura da o aromă deosebită la final), am făcut flacăra minimă şi am uitat de el pe ochiul aragazului circa 4 ore. Cu 20 de minute înainte să fie gata am pus cartofii tăiaţi cuburi.

Să aveţi grijă doar în momentul în care îl scoateţi, căci, fraged fiind, carnea poate cădea de pe os. În orice caz, faptul că se desprinde carnea de pe os este semnul că puiul este perfect gătit.

Serviţi cu murătură, cu salată de care vă place, cu mămăligă caldă ( dacă nu puneţi cartofi), cu ce doriţi căci este un preparat care răsfaţă burta!

Lista de ingrediente pentru pui confiat:

- un pui de 1,5-2 kg ( dar poate fi şi mai mic
)- 1250 grame untură de porc
- sare, o linguriţă
- 3 cartofi medii spălaţi, curatrati şi tăiaţi în cuburi


Poftă bună la acest deliciu absolut!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu