Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » TORTILLA CU CARTOFI

TORTILLA CU CARTOFI

Articol de Unknown in 17 decembrie 2015 | 10:34



Pentru o zi frumoasă propun o reţetă spaniolă, de această dată şi anume tortilla cu cartofi.
 
Se prepară repede şi este extrem de bună!

Iată cum am procedat eu:

Am curăţat cartofii şi i-am tăiat mărunt după care i-am amestecat cu ceapă tocată şi am asezonat. Am prăjit acest amestec după care l-am scurs de excesul de grăsime. Am turnat ouăle bătute peste compoziţia anterioară şi am prăjit totul ca pe o omletă obişnuită.


Lista de ingrediente pentru 2 porţii de tortilla cu cartofi:
- 2 cartofi mici curăţaţi şi tăiaţi mărunt
- o ceapă mică tocată fin
- sare şi piper după gust
- 3 ouă de dimensiune medie bătute ca pentru omletă
- legume petru o eventuală salată lângă tortilla!


Poftă bună!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu