Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » FOARTE IEFTIN, RAPID SI DELICIOS....

FOARTE IEFTIN, RAPID SI DELICIOS....

Articol de Unknown in 4 august 2015 | 12:12


 -Mamiii, viau dulce!
 -Mami viau acum să pap! Acuuuum!
 
 Sună cunoscut?
 Ei bine vă propun o rețetă de biscuiți de casă extrem de rapizi și ușor de preparat , care vă salvează cu brio din momentele acestea de criză! :-)

 Iată cum am procedat eu:
 Am amestecat dulceață cu zahăr și uleiul


 apoi am adăugat făină și cacaua și la sfârșit praful de copt.


 Am frământat bine și am format bile de aluat pe care le-am pus în tavă, peste hârtia cerată.


 Am aplatizat aceste bile


și le-am dat la cuptor 10 minute. NU MAI MULT! Deși vi se poate părea puțin și,deși, după 10 minute biscuiții par moi, în primele două minute după ce ați scos tava din cuptor ei se întăresc și își formează textura , deci peste 10 minute la cuptor înseamnă niște biscuiți arși!


 Eu am folosit dulceață de coacăze negre, dar pot fi făcuți cu orice tip de dulceață, însă nu cu gem. Gemul are fructele întregi încă în borcan, ceea ce împiedică realizarea preparatului .
 Ce pot să să vă spun decât, aceasta este rețeta pentru BISCUIȚI BUNI , BUNI DE CASĂ ?! 
 
 Lista de ingrediente:


 - 400 gr dulceață
 - 80 gr ulei
 - 150 gr zahăr
 - 400 gr făină
 - 100 gr cacao
 
 POFTĂ BUNĂ!
 
SHARE

Autor Unknown

1 comentarii :