Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » Vei fi mereu numarul 1!!!

Vei fi mereu numarul 1!!!

Articol de Unknown in 7 iulie 2015 | 10:38



E ciudat cum trecem prin toate încercările vieții și, cum, rămânem neputincioși în fața morții!


 Mă uit în juru-mi și văd tineri cu adevărat speciali care pleacă timpuriu și oarecum brutal și refuz să cred că este un tribut care trebuie plătit pentru un apogeu pe care ne dorim să-l atingem!


 Textul de astăzi este dedicat întru totul și închinat unui OM între oameni! Un om talentat, plin de viață, ambițios, un om care a atins excelența. CLAUDIU CONSTANTIN TOADER!


 Mi-e greu să povestesc ceea ce simt de două zile încoace, în condițiile în care, pe acest om nu l-am întâlnit decât în mediul virtual!
 Mulți spun că nu poți fi afectat de dispariția unui complet necunoscut! Eh! Eu îi contrazic!

 Vestea a căzut ca un trăsnet duminică dimineață și așteptam să fie totuși o glumă, cea mai nesărată din istoria glumelor lumii, căci, deși, repet, nu am avut ocazia de a-l cunoaște în adevăratul sens al cuvântului știam că este genial în ceea ce face și genial prin ceea ce este!

 E greu să-ți găsești cuvintele de aceea vreau doar ca astăzi, în ziua în care trupul lui va fi înmormântat să ne gândim în tandem , la ora 12 la el și la cei rămăși în urmă-i și de acum, în fiecare zi, cei credincioși,cei care faceți obișnuita cruce și spuneți "Doamne Ajută" să vă gândiți o secundă și la sufletului lui!

 Sunt de părere că ne vede pe toți de acolo din lumina aceea binecuvântată ; și pe cei pe care i-a cunoscut și pe cei ca mine și sufletu-i râde cum îi râdea chipul în fiecare fotografie postată pe pagină-i de socializare!

 Dumnezeu să te odihnească suflet cald, om superb și să-i întărească pe cei rămași în urmă-ți! Voiam să-ți mulțumesc pentru ceva, dar nu pot decât să scriu că-mi pare rău că ai plecat și că mi-aș fi dorit să-ți strâng mână într-o zi! Oricum pentru mine ai fost și vei rămâne un CHEF! CEL MAI BUN DIN ROMÂNIA! Numele tău în veci rămâne asociat cu cea mai bună pizza a României! Ai reușit!!!!


 
 În încheiere, pentru că am crezut că vor fi mai multe cuvinte, dar pare că au rămas undeva blocate în gânduri, îmi permit să-l citez pe Cosmin Dragomir ( urbology.ro)  care scria zilele trecute " Nu înțeleg cum cei mai plini de viațƒă dintre noi sunt și cei mai plini de moarte"
 
 Odihnă liniștită Claudiu!!!





 *Fotografiile sunt preluate de pe pagina de socializare ale lui Claudiu Toader! 
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu