Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » Saithe perfect in doi timpi si trei miscari

Saithe perfect in doi timpi si trei miscari

Articol de Unknown in 13 ianuarie 2015 | 18:12

 Saithe este o specie de cod, considerată o delicatesă culinară.



 Eu am cumpărat pește Saithe eviscerat, însă, atrag atenția asupra solzilor.

Verificați  întotdeuna ca solzii să fie dați jos perfect. Spre a vă convinge că așa este luați un cuțit ascuțit și "zgâriați" cu el pielea peștelui de la coadă înspre cap.

 Saithe este un pește delicat cu carne albă, moale, aromată, care nu necesită extrem de multă muncă.

 Pe masa de Revelion eu am avut un Saithe perfect, cu un volum foarte mic de muncă și un rezultat mai mult decât delicios.

 Așadar, am verificat ca solzii să nu mai existe, evident existau de aceea cu ajutorul lamei ascuțite a cuțitului i-am îndepărtat.

 Fiind deja eviscerat nu am avut de făcut decât să-i  îndepărtez  capul (  știu că sună barbar, dar vederea peștilor întregi în farfurie , multora, le crează disconfort)  și să ofer o maximă bucurie pisicii bunicilor!

 L-am stropit cu zeamă de lămâie, l-am asezonat și l-am pus în vasul termorezistent pe care l-am uns înainte cu un strat gros de unt.

 Am tăiat un cățel de usturoi în jumătate pe orizontală și l-am pus lângă pește, am adăugat două felii generoase de lămâie și l-am dat la cuptor pentru 20 de minute la foc foarte mic.

 Carnea s-a frăgezit, aromele de usturoi și lămâie s-au împletit într-o nebunească armonie, transformând preparatul în ceva delicios.

 Este foarte simplu de făcut, nu este costisitor și este încantare pentru papilele gustative.
 
 Lista de ingrediente:

 doi pești Cod Saithe
 un cățel de usturoi
 o lămâie
 sare
 piper
 unt pentru uns vasul termorezistent
 
 Vă doresc poftă bună!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu