Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » Turte bune, bune, bune!

Turte bune, bune, bune!

Articol de Unknown in 14 ianuarie 2015 | 11:32

 O turtă perfectă este o bucurie culinară.

 Și când se mai fac și ușor , nu este încântare mai  mare!

 4 ingrediente și aveți garanția unui preparat simplu dar delicios.

 Eu le-am făcut așa:

 La 500 de  grame de făină am pus un vârf de cuțit de sare, 10 grame drojdie proaspătă topită în apă călduță și apoi apă cât cuprinde pentru ca aluatul să fie tare.

 Am frământat cam 5 minute cu mâna, bineînțeles că se poate face și este mult mai ușor în malaxor,nu l-am lăsat să dospească de loc, de la căldură, când vor fi gătite, ele vor crește.

 Am pus o tigaie cu fundul gros pe foc fără strop de ulei ( ele, turtele , sunt destul de prietenoase și prăjite în baie de ulei încins, însă eu am ales alternativa).

 Am separat aluatul în bile de mărimea unei mingi de tenis pe care le-am aplatizat și le-am pus câte două în tigaia foarte bine încinsă.

 Eu am ales o tigaie cu diametrul de 26 de cm.  Poate fi mai mare sau mai mică, acesta nu este un criteriu!

 Le-am scos , le-am lăsat să se răcească și au dispărut în cinci minute de pe farfurie.


 Mai simplu de atât nu e decât să le facă altcineva și dumneavoastră să le savurați!

 Lista de ingrediente:

 500 grame făină

 un vârf de cuțit de sare

 10 gr drojdie proaspătă topită în apă călduță

 aparte apă călduță cât cuprinde pentru ca aluatul să devină tare precum cel de pâine

 De fapt este un aluat de pâine! :-)

 Vă doresc poftă bună!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu