Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » CHIPS-URI DE CASA

CHIPS-URI DE CASA

Articol de Unknown in 9 decembrie 2015 | 20:32



Cred că , știți cu toții, momentul acela în care copilul rămâne hipnotizat în fața raftului cu chips-uri și nici în ruptul capului nu pleacă până nu primește o pungă.  Sau chiar acela când vi se face poftă de ele și greu rezistați ( uneori nu puteți) fără să cumpărați o pungă deși știți  cât de pline de ingrediente chimice sunt.

 Eh! Chips-urile din magazin de astăzi sunt istorie!

 Vă prezint o rețetă foarte simplă, foarte ieftină și delicioasă de chips-uri  de casă.

 Iată cum am procedat eu:

 Am spălat și curăța doi cartofi de dimensiune medie.


 I-am feliat cât de subțire posibil.


 I-am pus în tava de cuptor pe care am acoperit-o cu hârtie antiaderentă și am presărat peste ei sare și granule de usturoi ( la comanda Timeei)


 I-am lăsat la cuptor 7 minute la foc mediu și i-am savurat încă fierbinți , deși, amândouă știam că reci sunt mult mai buni!


 Asta e tot!
 Scăpați de chimicalele chips-urilor din magazin, nu munciți mult și vă delectați cu același gust!

 Lista de ingrediente:

 - doi cartofi de dimensiune medie
 - sare
 - usturoi ( sau orice alt condiment preferați, dacă este cazul, căci pot fi făcuți și doar cu sare)
 
 POFTĂ BUNĂ!
SHARE

Autor Unknown

1 comentarii :