Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » DULCEATA DIN FRUCTE DE SOC

DULCEATA DIN FRUCTE DE SOC

Articol de Unknown in 25 august 2015 | 10:18



 V-am promis ieri faptul că vă voi dezvălui secretul unei dulceți perfecte! Atât de perfectă încât poate fi folosită și  pe prăjituri  și lângă carne: dulceața din fructe de soc 

 Sănătate pe pâine i se mai spune, fructele de soc fiind unul dintre cele mai puternice medicamente pe care ni le-a dat natura.

 Iată cum am procedat eu:

 După ce am strâns fructele de pe ciorchini le-am spălat bine și le-am pus într-o oală împreună cu zahărul și apa, amestecând bine.


 Le-am lăsat la foc moderat 35 de minute, după care am adăugat sucul de lămâie și au mai fiert 7-8 minute.


 Cu robotul de mână le-am fărâmițat, astfel încât totul s-a transformat într-o pastă.


 Le-am pus în borcane și....cum au apărut au și dispărut căci Timeea este efectiv îndrăgostită de acest tip de dulceață.
 Am folosi-o e felii de pâine , la micul dejun, lângă confitul de rață, rețea aici: http://culinariat.blogspot.ro/2015/08/confit-de-rata.html
sau în tortul de clătite pe care îl veți vedea mâine.

 Dulceața din fructe de soc este divină!


 Lista de ingrediente:
 - 750 gr fructe de soc
 - 750 gr zahăr
 - 70 ml zeamă de lămâie!

 Poftiți la dulceață!

 POFTĂ BUNĂ!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu