Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » CLATITE DELICIOASE CU MERE

CLATITE DELICIOASE CU MERE

Articol de Unknown in 6 august 2015 | 10:41



Este acea după amiază în care ai chef de ceva dulce, dar e mult prea cald să stai cu orele lângă cuptorul încins, ori e mult prea gol în buzunare să-ți permiți să cumperi foarte multe ingrediente pentru a realiza un desert sofisticat?

 Ca de obicei blogul care-ți și povestește are o soluție, căci, nu degeaba mă încăpățânez să găsesc și să realizez pentru voi rețete dintre cele mai ieftine și gustoase.

 Azi, vă propun o rețetă atât de simplă că și cel mai mic membru al familiei o poate face ( exceptându-i pe cei cărora încă le este foarte dragă suzeta, să facem și un spirit de glumă :-) ) este vorba despre o rețetă de clătite cu măr.

 Iată cum am procedat eu:

 Am bătut bine oul cu zahărul până în momentul în care acesta din urmă s-a dizolvat, am adăugat un praf de sare și am continuat amestecarea cu telul. Am adăugat făină amestecând continuu pentru evitarea inesteticelor cocoloașe și apoi laptele.

 Aluatul de clătite, știți, că trebuie să fie moale, eh acesta este mai moale decât cel pentru clătitele normale, aproape lichid, și asta deoarece în el veți incorpora merele curățate de coajă și rase pe răzătoarea cu ochiuri mari. 

 Amestecând veți observa că aluatul capătă consistență.

 Am încins bine tigaia , am pus un fir de ulei și am pus cu lingura compoziția în uleiul încins care doar mângâie tigaia. Dacă, din greșeală, scăpați mai mult ulei, scurgeți-l pentru că acest tip de aluat are tendința să absoarbă grăsimea și vă veți trezi cu niște clătite ce nu vor putea fi mâncate.


 Este de-ajuns câte un minut pe fiecare parte pentru ca minunatele clătite cu mere să fie pregătite pentru a fi mâncate.

 Le-am scos pe un șervețel care să absoarbă eventualul exces de grăsime și le-am servit cu felii de măr și sos de caramel, dar pot fi mâncate imediat după ce le puneți în farfurie, fără alte "dichiseli" deoarece sunt de-a dreptul delicioase, ușor de făcut, și ieftine!

 Lista de ingrediente:
 - un ou
 - 75-80 gr zahăr
 - 50 gr făină
 - 70 ml lapte ( și mai mult dacă cere aluatul)
 - un măr mare spălat, curățat de coajă și dat pe răzătoare.
 
 Acestea sunt clătitele noastre cu mere!


 Vă dorim ,

 POFTĂ BUNĂ!
SHARE

Autor Unknown

1 comentarii :