Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » GOGOSI PUFOASE SI DELICIOASE

GOGOSI PUFOASE SI DELICIOASE

Articol de Unknown in 7 august 2015 | 10:37


 Zilele trecute bunicul meu, jumătatea mea de suflet cum îmi place să-i spun, și-a serbat ziua de naștere. A împlinit 88 de ani frumoși și sper să mai treacă 88 la fel de  liniștiți și plini de fericire alături de el.


 Știind că dulcele pe care îl iubește cel mai mult sunt gogoșile i-am pregătită, după rețeta bunicii un bol mare plin cu gogoși aromate, pufoase, gustoase și apetisante.

 Iată cum am procedat eu.

 Am pus laptele , sarea și zahărul pe foc până în momentul în care zahărul s-a topit și laptele s-a domolit. 
 Am luat de pe foc și, amestecând continuu cu telul am adăugat oul, drojdia și făina cât cere aluatul pentru a fi unul elastic și omogen.



 L-am lăsat la dospit 50-60 de minute,


 după care l-am întins cu sucitorul,


 l-am decupat


 și am pus gogoșile în uleiul încins.


 De reținut este faptul că : dacă uleiul nu este destul de încins aluatul va absorbi foarte multă grăsime iar gogoșile vor fi îmbibate.

 Le-am scos pe hârtie absorbantă , le-am lăsat să-și domolească temperatura și le-am pudrat cu zahăr.

 Acestea sunt gogoșile pentru scumpul nostru bunic!


 Lista de ingrediente:

 - un praf de sare
 - 170 ml lapte
 - 100 gr zahăr tos
 - 1/2 cuburi drojdie 
 - 500 gr făină ( dacă cere mai mult nu vă sfiiți să-i puneți)
 - ulei pentru prăjit
 
 POFTĂ BUNĂ
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu