Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » PIURE USTUROIAT DE...PUFULETI

PIURE USTUROIAT DE...PUFULETI

Articol de Unknown in 10 august 2015 | 10:51

Sunt sigură că așa ceva nu ați mai încercat niciodată, de aceea îmi permit să vă provoc astăzi.
 Haideți să facem împreună un piure usturoiat de pufuleți care poate fi servit lângă aproape orice: legume, carne...

 Ce ziceți? Vă spun cum am procedat eu?

 Ei bine, am luat din punga fiică-mii de pufuleți, bineînțeles pe furiș cât au încăput în două mâini.. I-am pus într-o sită și i-am trecut sub un jet de apă după care i-am lăsat să se înmoaie și să se îmbibe în apă, dar să aibă posibilitatea să și scurgă excesul de lichid.


 I-am transferat într-un vas am adăugat sare și piper, un cățel de usturoi zdrobit și tocat foarte foarte fin și cât am prins în două degete cimbru uscat și mărunțit și amestecând continuu ulei. Eu am avut de răpită, dacă aveți de măsline cu atât mai bine căci gustul va fi mai rafinat și mai intens.


 Atenție la cantitatea de ulei pe care o puneți!  Puneți-o în fir subțire. Amestecați continuu timp de 2-3 minute. 
 La început este lichid după ce se odihnește câteva minute va căpăta consistența unui piure numai bun de servit, și credeți-mă, gustul este nemaipomenit.


 Noi am servit lângă cartofi și castraveți, dar, după cum spuneam și înainte puteți pune lângă orice vă place, mai puțin pește și fructe de mare.

 Lista de ingrediente

 - pufuleți, cât vă încap în două mâini
 - sare după gust
 - piper după gust
 - un cățel de usturoi tocat mărunt
 - un vârf de cuțit de cimbru
 - 30 gr ulei
 Dacă sunteți fan pufuleți, trebuie să încercați rețeta asta.!

 POFTĂ BUNĂ !!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu