Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » PACHETELE DULCI - SARATE

PACHETELE DULCI - SARATE

Articol de Unknown in 19 august 2015 | 12:40



 După cum v-am promis ieri, vă spun cum să faceți minunăția de pachețele dulci-sărate, garantându-vă faptul că așa ceva nu ați mai încercat până acum.

 Vă amintiți de pachetul cu foi de plăcintă, din care jumătate am pus în Plăcinta Citorne ----rețeta aici  http://culinariat.blogspot.ro/2015/08/placinta-citrone.html  ---?

 Ei jumătatea rămasă astăzi va fi haina pentru aceste pachețele.

 Iată cum am făcut eu:

 Am scos pachetul cu foi de plăcintă din frigider și l-am lăsat 5 minute să se acomodeze cu temperatura camerei.  Am rupt cu mâna în jumătate foile desfăcute și le-am lăsat să aștepte cuminți câteva minute.


Am tăiat o bucată de brânză telemea ( pentru noi de vacă, pentru dumneavoastră de oaie dacă preferați, dar gustul este mai intens, de aceea recomand brânza de vacă) și având-o în saramură am lăsat-o pe o farfurie să scurgă excesul de lichid.


 Ceea ce a urmat este inimaginabil de simplu.

 Am împachetat efectiv feliile de brânză în foile de plăcintă.


 Acordați atenție faptului că foile de aluat sunt foarte subțiri , motiv pentru care, o bucată de brânză trebuie împachetată în 3-4 foi de aluat. Dacă foaia este ruptă pe margine nu este o problemă, dar dacă ați rupt-o în mijloc schimbați-o și împachetați într-una intactă.

 Pachetele fiind gata, am pus un strop de ulei de floarea soarelui, de data aceasta, în tigaia încinsă înainte. Uleiul trebuie pus în recipiente fierbinți pentru că altfel produsele ce se vor a fi prăjite vor absorbi excesiv și vor fi efectiv îmbinate în ulei.

 După câteva zeci de secunde când uleiul era fierbinte am pus pachețelele, CU PLIURILE ALUATULUI ÎN JOS. Când se va încălzi aluatul , ele se vor lipi ceea ce va împiedeca brânzica noastră să iasă.


 După câteva minute, când devin rumene ( circa 3 la foc mediu) le-am întors și le-am lăsat să se rumenească și pe partea cu pricina.


 Le-am scos pe un șervețel absorbant astfel ca eventual exces de ulei ( nu a fost cazul) să se elimine, și le-am servit ca aperitiv lângă o salată simplă.

 Spectacolul de gusturi, dacă mi se permite să-l numesc așa, a fost în momentul în care peste pachețelele fierbinți am turnat o generoasă cantitate de sirop de caramel ( merge perfect cu sirop de zahăr dacă nu aveți de caramel, rețeta pentru el o găsiți tot aici http://culinariat.blogspot.ro/2015/08/placinta-citrone.html  , dar nu cu sirop de fructe care îngreunează gustul și scade din aroma brânzei).


 Pachețelele dulci sărate sunt  bune drept aperitiv, lângă o saltă cu roșii, castraveți și alte legume pe care le aveți prin casă, dar sunt la fel de bune servite după o friptură, drept desert. E singurul preparat care ține locul amândurora.

 Nu știu dacă mă credeți, unii dintre dumneavoastră pot fi sceptici, cum am fost și eu la început, de ce să nu recunosc, dar, îmbinarea siropului dulce cu gustul sărat al branzei telemea din interior și cu aluatul crocant este un vis frumos de vară. Nu degeaba farfuria s-a golit în 5 minute!

 Lista de ingrediente:
  
 - 1/2 pachet foi de plăcintă ( repet pentru a fi sigură, sunt cele din comerț, prezentate sub formă de sul și cu foaia foarte subțire și NU aluat foietaj)
 - 200 gr telemea de vacă ( dacă nu o aveți în saramură nu trebuie lăsată la uscat pe o farfurie)
 - puțin ulei pentru prăjit ( se pot praji și în unt dacă nu vă place uleiul)
 - sirop de zahăr sau sirop de caramel


 
 POFTĂ BUNĂ!!!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu