Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » PLACINTA CITRONE

PLACINTA CITRONE

Articol de Unknown in 18 august 2015 | 11:40



Mă gândeam deunăzi ce desert rapid și bun să-i mai fac fiică-mii care, în ultima vreme, a devenit neobișnuit de mofturoasă la dulciuri.

 Vă povestesc cum să faceți cea mai bună ( urma să aflăm) plăcintă din lume. Plăcintă Citrone. Numele îi vine de la faptul că se folosește suc de lămâie.

 Dar să nu mai pierdem timpul și, împreună, să trăim o experianță delicioasă.

 Iată cum am procedat eu:

 Am bătut ouăle cu zahărul până în momentul în care și-au dublat volumul.

Am pus uleiul, zahărul vanilat și praful de copt stins în zeamă de lămâie. Am mai pus câteva picături de esență de rom și am amestecat foarte, dar foarte bine astfel încât toate aromele să se îmbine într-un adevărat curcubeu.

 Având un pachet de foi de plăcintă și neștiind ce să fac cu el am încercat, pentru a îmbogăți textura și după cum urma să văd la final și gustul plăcintei, l-am tăiat în jumate. Jumătate l-am retrimis la frigider pentru că urma să fac pachețele dulci - sărate ( rețeta mâine pe blog, urmăriți-o) și jumătatea rămasă pe masa de lucru s-a transformat în fâșii subțiri pe care le-am amestecat cu aluatul până în momentul în care le-am acoperit absolut pe toate.


 Am transferat compoziția în formă rotundă și am dat-o la cuptor ( eu pentru 45 de minute la foc mediu, dar depinde de cuptorul fiecăruia, după cum spuneam și în postările anterioare). O scoateți când se rumenește și o lăsați cuminte la răcit.


 Între timp am făcut un sirop gros , foarte simplu, doar din zahăr și apă, pe care l-am turnat peste prăjitura rece.


 Nu veți putea crede până nu veți încerca cât de gustoasă este, iar timpul de preparare nu depășește, cu indulgență, 10 minute!
 
 Lista de ingrediente:
 
 - 4 ouă
 - un pahar cu zahăr  ( 100 gr am pus eu)
 - un pahar cu ulei ( la fel 100 gr)
 - zahăr vanilat
 - un praf de copt
 - 30-40 ml suc de lămâie
 - esență de rom
 - 1/2 pachet foi de plăcintă ( cele din comerț prezentate sub formă de sul alcătuit din foi foarte subțiri, NU aluat foietaj)
 
 pentru sirop:
 - 7 linguri zahăr
 - 2 căni apă
 
 Plăcinta Citrone este gata pentru a fi savurată!


 POFTĂ BUNĂ!
 
SHARE

Autor Unknown

2 comentarii :

  1. Voi incerca aceasta placinta, caci arata delicios si suna si mai delicios!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa imi spuneti rezultatul! va multumesc pentru votul de incredere!

    RăspundețiȘtergere