Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » YOGURTELLA - PRAJITURA CU IAURT

YOGURTELLA - PRAJITURA CU IAURT

Articol de Unknown in 12 august 2015 | 11:41


 Am făcut prăjitura aceasta duminica seara, când se mai răcorise puțin afară și, având poftă de ceva dulce mi-am adus aminte cât de bună e, ci cât de ușor se poate face. Yogurtella este de fapt o prăjitură pufoasă, aerată care are la bază iaurtul de fructe!

 Iară cum am procedat:
 A, amestecat ( cu mixerul) ouăle cu zahărul


 până în momentul în care și-au dublat volumul.


Am adăugat iaurtul ( de zmeură în cazul meu, orice aromă este potrivită) și zahărul vanilat și am amestecat.
 Trebuie să fiți atenți la dozarea ingredientelor. Paharul în care a fost iaurtul devine unitate de măsură pentru restul ingredientelor.
 Am pus apoi, laptele, uleiul praful de copt, sarea, amidonul și făina, iar , la final, după ce am amestecat bine pentru a incorpora toate ingredientele am pus coajă de lămâie.


 Am dat la cuptor pentru 35 de minute, dar se poate lasă și 40, până crește și devine maronie la suprafață. Am lăsat să se răcească și am pudrat cu zahăr farin


 Este o prăjitură extrem de pufoasă care trebuie consumată cu moderație, căci, odată ce ați început nu vă mai puteți opri din mâncat!

 Lista de ingrediente:
 
 - 3 ouă
 - 1 pahar și jumătate de zahăr
 - 1 pahar de iaurt cu aromă de fructe
 - 2 lingurițe zahăr vanilat
 - 1 pahar ulei
 - 1 pahar lapte
 - 2 pahare făină
 - un praf de copt
 - 1 pahar amidon
 - coajă de lămâie rasă!

 Aceasta este yogurtella noastră!


 POFTĂ MARE!
 
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu