Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » PERE CU GORGONZOLA SI BACON

PERE CU GORGONZOLA SI BACON

Articol de Unknown in 3 septembrie 2015 | 15:00



 Pentru o cină mai deosebită, poate într-un cadru mai deosebit, dar și pentru o cină în care ingredientul principal este un fruct, astăzi vă propun pere cu gorgonzola și bacon.

 Poate vă veți întreba ce gust poate avea o pară cu șuncă și brânză. Unul minunat! Încercați rețeta!

 Iată cum am procedat eu.

 Am spălat și curățat de coajă perele, după care le-am râiat "capacul" și am scos cotorul și sâmburii fără să rup prea mult din miezul lor.


 Le-am pus la fiert în amestecul de apă, vin alb,frunză de dafin, bineînțeles cu foarte puțină sare pentru 10 minute la foc mediu. Capacele tăiate vin și ele să fiarbă aici.


 Le-am scos, le-am lăsat să se scurgă și le-am umplut cu gorgonzola, când sau mai domolit .


 În jurul fiecărei pară am pus două felii de bacon ( dacă găsiți pere mai mici , o singură felie este suficientă.
 Le-am pus capacul și le-am dat la cuptor pentru alte 10 minute până când baconul a devenit crocant.


Perele cu gorgonzola și bacon sunt gata acum


 Se pot servi fierbinți și reci, depinde cum le preferați , împreună cu un pahar din același vin pe care l-ați folosit la gătit, ceea ce va intensifica aroma.
 
 Lista de ingredinete:
 -3 pere de dimensiune medie
 - 3 linguri de gorgonzola
 - 6 felii de bacon
 - 300 ml apa
 - un vârf de cuțit de sare
 - 100 ml vin alb sec
 - două foi de dafin
 
 POFTĂ BUNĂ LA pere cu gorgonzola și bacon. Inovativ și foarte gustos!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu