Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » PREPELITA PE PAT DE CUSCUS INFUZAT CU MENTA

PREPELITA PE PAT DE CUSCUS INFUZAT CU MENTA

Articol de Unknown in 1 septembrie 2015 | 14:19



Deși mai e ceva vreme până atunci, mi-am amintit de Crăciun. Nu știu să vă spun exact de ce, poate nostalgia copilăriei, poate faptul că Timeea face deja liste pentru cadourile mult dorite sau poate căldura de afară! Cert este că amintindu-mi de iarnă, de bradul împodobit mi-am amintit și de acest preparat, care poate fi servit cu succes oricând, dar, pe care eu l-am  avut  pe masa Crăciunului trecut Un Crăciun mai puțin convențional, ce-i drept, dacă ne gândim că a lipsit cu desăvârșire carnea de porc, dar gustul fin, deosebit, din farfurie, a trezit toate simțirile!  Prepeliță pe pat de cuscus infuzat cu mentă! Am experimentat și asta a ieșit!

  Iată cum am procedat eu

     Prepelițele se curăță bine, se freacă cu sare și piper după care se "îmbălsămează "cu unt topit și se dau la cuptor, 3 minute la flacără ridicată după care alte 20-25 la flacără mică.

 Cuscusul se fierbe în apă cu sare timp de circa 10 minute, după care se lasă la infuzat pentru alte 10 minute într-o soluție puternic mentolată formată din ceai de mentă cu apă. Posibilități la această etapă sunt: apă cu cristale de mentă, esență de mentă sau apă cu frunze de mentă,însă întotdeauna partea de apă trebuie să fie fierbinte.
 Acum, se scoate cuscusulul pe platou, se așează în mijlocul lui sfeclă roșie murată, iar în colțuri castraveții murați tăiați juliene, și de-o parte și de alta prepelițele . Serviți calde, lângă un pahar cu vin soru, ușor! 
   
  Lista de ingrediente pentru două persoane
 
 Garnitură:
 
  - 250 g Cuscus 
   - 2 cești Ceai mentă 
  -  25 g Sare 
   - 25 g Piper negru măcinat 
   - 100 g Unt 65% 
 
     Decor:
 
   - 2 buc Castraveți murați 
   - 100 g Sfeclă roșie murată fâșii

     Și
 
     2 buc prepeliță
 
 POFTĂ BUNĂ!


SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu