Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » VARZA PENTRU SALATA , LA BORCAN

VARZA PENTRU SALATA , LA BORCAN

Articol de Unknown in 1 octombrie 2015 | 14:25




Pentru amatorii şi îndrăgostiţii de salată de varză  propun astăzi o reţetă de varză la borcan, care vă va îmbăta simţurile în mijlocul iernii.

Iată cum am procedat eu:

Am cumpărat o varză roşie şi una albă, cu gândul că alternez culorile în borcan. Şi aşa am şi făcut.
Am spălat verzele, le-am scos cotoarele şi le-am tăiat fidea.
Am pus în borcat un strat de varză roşie tocată şi unul de varză albă, dar nu înainte că acestea să fie frecate cu sare grunjoasă până în momentul în care încep să lase apă.

Am fiert apă şi oţet în cantităţile următoare ( 3 sfert din oală apă, un sfert 0teţ) şi am turnat peste varza aşezată în borcan.


Evident este faptul că , de la oţetul fierbinte, culoarea din varza roşie a ajuns şi în cea albă. Nu e o mare problema, căci gustul nu va fi identic în momentul în care desfaceţi borcanul.

Pentru că am avut un borcan de la bunica şi pentru că nu am avut capac la el, am pus peste acesta două rânduri zdravene de folie alimentară şi am legat strâns de tot cu o aţă groasă. Dacă aveţi borcane cu capac este totul mult mai simplu.

Trebuie ,însă, să ştiţi, că acest tip de varză se ţine foarte  bine în vase de sticlă şi nu în cele de plastic.


La iarnă când desfaceţi borcanul ,nu mai trebuie decât să puneţi puţin ulei peste şi salata de varză este gata!

Lista de ingrediente pentru un borcan de 5 l cu varză pentru salată:

- o varză albă de circa 1,5 kg
- o varză roşie de circa 1,5 kg
- 4-5 linguri cu sare grunjoasă
- 3 sfert cantiate de apă şi un sfet de oţet pentru a umple borcanul ( 15 l apă şi 500 ml oţet)

POFTĂ BUNĂ!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu