Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » PESTE "LEMON PEPPER" CU PIURE DE CONOPIDA

PESTE "LEMON PEPPER" CU PIURE DE CONOPIDA

Articol de Unknown in 30 noiembrie 2015 | 11:00





Astăzi îl sărbătorim pe Andrei! Andrei ştim cu toţii că este Sfântul care protejează Ardealul şi că s-a născut în Betsaida Galileia, localitate situată pe ţărmul Lacului Ghenizaret, în nordul Ţării Sfinte. Din Sfânta Scriptură aflăm că era fratele lui Simon Petru. Amândoi au fost pescari, alături de tatăl lor. Având în vedere că Andrei era evreu, nu ştim cu certitudine dacă numele Andrei era numele sau real (acesta fiind de origine grecească). Potrivit cercetătorilor, numele Andrei era destul de prezent printre evrei, încă din perioada sec. II-III d.Hr.

Pentru această zi specială, deşi ne aflăm în Postul Crăciunului, eu, vă propun o reţetă  delicioasă, de excepţie şi în care veţi folosi, din belşug, condimentul pe care vi l-am prezentat cu două zile în urmă şi anume lemon pepper ( reţeta aici: http://culinariat.blogspot.ro/2015/11/condiment-american-lemon-pepper-facut.html )

Este vorba, în consecinţă, de peşte lemon pepper cu piure de conopidă.
Iată cum am procedat eu.
Am întins file-urile de peşte alb ( orice aveţi la îndemână se pretează la această reţetă atâta timp cât peştele are carnea albă) pe prosoape absorbante, de bucătărie, pentru a dispărea excesul de apă,


le-am bucurat cu lemon pepper în strat generos şi le-am lăsat  30 de minute la odihnă astfel ca toată suprafaţa peştelui să fie pătrunsă de condimentul delicios.

Am pus fiecare file la prăjit, inpropriu spus prăjit căci nu am folosit ulei. Nu e nevoie decât de 3 minute pe fiecare parte, la temperatură medie.

Pentru un piure cremos de conopidă, urmaţi reţeta aici: http://culinariat.blogspot.ro/2015/08/carne-de-porc-şi-piure-cremos-de.html.

Este o armonie de gusturi!


Cum i-am servit eu?

Lângă nişte creveţi prăjiţi pur şi simplu şi cu o limetă!!!!! Puteţi servi cu sau fără creveţi, şi dacă nu aveţi limetă, tăiaţi o felie de lămâie pe care să o stoarceţi peste peşte exact înaintea consumului! Indicat este să-l mâncaţi cald, însă, şi rece prezintă interes! Delicioasul peşte lemon pepper cu piure de conopidă este gata în 15 minute şi este un adevărat festin!!!


Lista de ingrediente:
- două file-uri de orice peşte cu carne albă
- o limetă sau o felie de lămâie
- condient lemon pepper

Să aveţi poftă şi MULTĂ FERICIRE ANDREI, ANDREEA!!!!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu